بنیاد جهانی انرژی

با عضویت خانم آمال موسوی؛ بنیانگذار و مدیرعامل خانه‌ امکان در کارگروه ملی کسب‌وکارهای پایدار دفتر منطقه‌ای بنیاد جهانی انرژی در ایران و حضور در کمیته‌ی ارزیابان جایزه‌ی بنیاد جهانی انرژی – ایران 2022 ، خانه امکان مفتخر به همکاری با بنیاد جهانی انرژی در ایران شد. این همکاری با هدف ترویج رویکردهای پایداری در بین سازمان‌ها، شرکت‌ها و کسب‌وکارهای پایدار در کشور به خصوص در بین جوامع محلی، جوانان و زنان شکل گرفت.
جذب پروژه‌ها و طرح‌ها در سطح کشور برای حضور در فرآیند جایزه، همکاری در صندوق حمایت از کسب‌وکارهای پایدار دفتر بنیاد انرژی در ایران با موضوع جذب شرکت‌های سرمایه‌گذار برای عضویت در این صندوق، از جمله فعالیت‌های انجام شده با این بنیاد است.
بنیاد جهانی انرژی پس از یک دهه فعالیت و همکاری در حوزه‌ی پروژه‌های پایداری در ایران و ارزیابی‌های دوره‌ای از نتایج بدست آمده از این همکاری، بطور رسمی در ماه سپتامبر ۲۰۲۱ دفتر خود را در ایران و شهر یزد افتتاح کرد.
فعالیت این دفتر در ساختاری مشخص و در چارچوب کارگروه های تخصصی تعریف و توسعه یافته است. هدف اصلی از تشکیل این کارگروه‌ها، ایجاد یک قطب ارتباطی بین کسب‌و‌کارهای نوین، استارتاپ‌ها، پروژه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای در بخش صنعت، خدمات، ساختمان و شهرسازی با بزرگترین مرجع پایداری در جهان از ابعاد سرمایه‌گذاری، انتقال تکنولوژی، دانش فنی، استانداردها، سیستم‌ها، ارزیابی‌ها و تاییدیه‌های بین‌المللی است.